søndag 20. april 2014

Hvitt på hvitt - 15 min kort.

Satt her en kveld og tenkte hvor stilig det hadde vært å laget noe enkelt og raskt i hvitt.

Startet med bazill vanilla kartong og  skjærte til ønsket størrelse på ett glosssy kopi papir til min printer.
Begynte å kutte hjørnene på diagonalt av hverandre med Marianne Design Creatable Dies - LR0200 - "Anja" hjørne i big-shoten min. Kuttet de andre to hjørnene med en hjørne avrunder punch.
Limte denne hvite platen på.



Andre dies jeg brukte var:
*Marianne dies LR0192
*Marianne dies creatable lavender
*Lea'bilities Multi Flower dies 004



Lea'bilities Multie flower dies brukte jeg bonefolderen min på slik at den ble mer realistisk.
Brukte også 3D puter for å få den litt opp av kortet og lage litt 3D effekt.


Avsluttet hele kortet med å lime på lyse lilla bånd i rundt og dekorere inni.

Slik ble det utenpå:



 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar